Facebook с нов дизайн

Facebook започва постепенното активиране на новия дизайн на профилите на потребителите. Timeline ще бъде осъвременен с нов по-семпъл и изчистен дизайн.

Социалната мрежа вече е активирала новите профили за част от потребителите, съобщава онлайн изданието BusinessInsider. Компанията планира да прави промените сравнително бавно и постепенно.

Основната промяна в Timeline профила ще е връщането на потока от информация в една-единствена колона. Вляво ще са поместени данните за потребителя, неговите приятели и снимки. Вдясно една под друга ще са неговите публикации.

Профилната снимка и т.нар. Cover Photo се запазват непроменени. Лентата под тях обаче ще е по-семпла, като ще дава директен достъп до допълнителна информация.

Дизайнът бе представен в средата на март т.г. Страницата с подробна лична информация също ще претърпи промени, като основната ѝ цел е да показва повече данни за харесаните от потребителя неща. Обновените профили ще са достъпни през традиционните интернет браузъри. Мобилните версии засега остават непроменени.

Ето и основните промени:
Навигационната лента сега изглежда доста по опростена;
Настройките и вход/изход са комбинирани в падащо меню „Акаунт“ („Account“);
Дублирането на линковете към профила вече отсъства;
Страничната лента (sidebar) е с по-малък размер (подобно на Facebook Lite);
Application бара е махнат, като отметките (bookmarks) са преместени в лявата лента;
Известията вече не се показват на същото място, а в лявата лента.